OPDRACHT 1 | ALWAYS THINKING

















Foto 1: Het is een erg zakelijke maar ook vrouwelijke outfit. Dat komt door de klassieke trenchcoat en de witte blouse. De clutch vind ik dan toch weer best wel speels en rebels.

Foto 2: Dit is ook weer zakelijk maar ook vrouwelijk. Ze zou zo van het kantoor af kunnen komen. Ze straalt veel pit en klasse uit. Ik vind het ook iets spaans hebben door de vorm van het jasje en de kleur rood.

Foto 3: De kledingstukken zijn heel erg zakelijk en formeel maar de kleur maakt het heel speels, vrouwelijk. Ook de hoed maakt de outfit romantisch en nostalgisch.

















Foto 1: Deze look vind ik een kruising tussen de denker en de dromer. Door de materialen van de kledingstukken zou ik eerder voor de dromer gaan, omdat het hele fijne stoffen zijn. Maar ik vind het ook wel iets formeels hebben.

Foto 2: De jurk vind ik goed bij de denker passen omdat het een heel elegant, net jurkje is die de look heel vrouwelijk maakt. De tas vind ik wel een leuke toevoeging omdat die heel speels en rebels is. Dat vind ik een mooie combinatie.

Foto 3: Dit pakje vind ik weer heel formeel, maar door de lengte ook weer iets rebels hebben. Het is wel echt een zakelijk pakje maar het heeft toch ook iets uitdagend.
















Foto 1: Deze look past goed bij de denker door de wit, grijs en zwarte kleuren. De pantalon en colbert maken deze outfit zakelijk en formeel.

Foto 2: Deze outfit neigt al iets meer naar de kant van de dromer maar vind ik toch beter bij de denker passen. Wederom door de colbert en pantalon en nette witte top.

Foto 3: De colbert en de tas en schoenen maken deze look heel zakelijk en formeel. De rok en top maken de outfit echter weer spannend, uitdagend en dus wat rebellerend.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten