OPDRACHT 1 | DAY DREAMER

















Foto 1: Ik vind dat de rok met franjes deze outfit heel dromerig en romantisch maakt. Het heeft ook iets multicultureel omdat het iets indianen-achtigs heeft. De aardetinten maken deze outfit ook zachter en lieflijker.

Foto 2: Zachte stofjes en de zachte kleuren associeer ik met romantiek. Dit heeft iets lieflijks en romantisch. De oversized sweater/jurk maakt de outfit ook dromerig.

Foto 3: Poederroze jas, zachte stofjes en oversized kledingstukken hebben iets dromerigs voor mij. Ik associeer het met romantiek, vrouwelijk en liefheid. De clutch is weer speels en kleurrijk wat beter bij de rebel aansluit.

















Foto 4: De jas is heel zacht van stof wat het aaibaar en knuffelig maakt. Dat maakt het ook weer wat kinderlijk, alsof ze haar teddybeer bij zich heeft. Daarnaast heeft het ook nog een pastelkleurtje wat ik ook heel romantisch en dromerig vind.

Foto 5: De oversized sweater en jas zijn van zachte materialen en kleuren. De outfit ziet er relaxed en dromerig uit. Toch vind ik dit ook goed aansluiten bij de denker.

Foto 6: De lammy coat en de muts maken de outfit dromerig door de bruine tinten en de aaibare stof. De muts is een beetje kinderlijk en de oversized trui maakt de outfit heel relaxed.







Foto 7: De flared jeans doen een beetje aan de hippie tijd denken wat het heel relaxed en ook wel nostalgisch maakt. De lange jas maakt de outfit weer dromerig en romantisch doordat het van zachte stof is.

Foto 8: Ik vind deze look iets onrealistisch hebben omdat je niet zo goed ziet wat ze nu precies draagt. De rok en vest zijn van verschillende stof en maken het bij elkaar wel dromerig en zweverig, misschien zelfs wat spiritueels.

Foto 9: Deze outfit is een beetje kinderlijk en lieflijk door de half lange rok, de trui en de rugzak. Het zou zo kunnen dat ze onderweg is naar school. Ondanks dat de rugzak iets rebels heeft, sluit het mooi aan bij de dromerige look van deze outfit.



















Foto 10: De jurk heeft iets kinderlijks en iets liefs en spontaans. Het is een luchtige jurk wat het dromerig maakt. Het doet me ook aan het strand denken.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten