INSPIRATION | MOODBOARDS



















Voordat ik verder aan mijn blog kan bouwen moet ik eerst een bepaalde identiteit kiezen die mijn blog gaat uitstralen. Deze gekozen identiteit hoort overeen te komen met mijn eigen persoonlijkheid. De afgelopen lessen hebben we voornamelijk de drie basis stereotypen behandeld. Zo heb je de dromer, de denker en de rebel. Het is de bedoeling dat ik een van deze stereotypen ga vertalen naar mijn eigen identiteit. Ik heb lang getwijfeld voor welke stereotype ik zou gaan, omdat ik van elk type wel iets terug vindt in mijzelf. Door het maken van drie moodboards kan ik mijn eigen identiteit visueel weergeven en vertalen naar de stijl die mijn blog gaat uitstralen. Tijdens het maken van deze drie moodboards ben ik erachter gekomen welke stereotype en welke stijlen het beste bij mij passen. Zo heb ik gekozen voor de dromer met een minimalistisch uitstraling. Zo combineer ik het romantische beeld van de dromer met de eenvoud van het minimalisme. Dat is mijn stijl.

In de drie moodboards heb ik de verschillende aspecten zoals mode, kunst, interieur en architectuur terug laten komen geheel in een romantische, minimalistische stijl.



















CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten