OPDRACHT 1 | REBELLIOUS

















Foto 1: Het jasje maakt de outfit erg stoer door de leren stof, grote gesp en franjes. De rok en de tas maken deze outfit echter wel lieflijk en vrouwelijk en ook een beetje truttig. Ik vind het daarom moeilijk te beslissen waar deze look bij hoort. Maar omdat het jasje meer opvalt, kies ik toch voor rebellious.

Foto 2: Deze look is heel stoer door de zwarte, baggy overall en de opvallende Moschino trui en het hoofddeksel. Ook hier is weer de leren stof aanwezig wat voor mij betreft goed aansluit bij de rebel.

Foto 3: Dit is echt edgy en rebellious door de zwarte wijde jurk, de adidas sneakers en de tattoo's.

















Foto 1: Deze look laat zien dat je niet alleen zwart en leer hoeft te dragen om er als een rebel uit te zien. De tas is heel vrouwelijk en ook zakelijk maar wordt speelser en humoristischer door de printjes erop. Hetzelfde geldt voor de spijkerbroek die verschillende printjes bevat. Daarnaast draagt ze ook een hele stoere jas met een fel blauwe bontkraag wat ik echt opvat als iets rebels. Alsof ze duidelijk een statement probeert te maken.

Foto 2: Deze look plaats ik ook sneller bij de rebel omdat het veel zwart en grijs heeft waardoor het nogal edgy en punk over komt. Ze draagt ook een bomberjack wat ik ook echt rebellerend vind. De creaties op deze bomberjack maakt het wel humoristisch.

Foto 3: De zwarte croptop met tekst en de baggy boyfriend jeans maken deze outfit heel rebels en ook wat urban. De hakken vind ik echter heel classy en zou ik eerder bij denker plaatsen maar die combinatie maakt het heel leuk.

















Foto 1: Er is heel veel gaande bij deze look. Veel verschillende lagen en materialen. Door de combinatie van kleuren, stoffen en designs vind ik dit perfect bij de rebel passen. Wederom zwart, leer en oversized kledingstukken.

Foto 2: De jas maakt het vooral rebels omdat ik zo'n wijde kabeltrui ook nog wel bij de dromer vind passen.

Foto 3: Hier zie je dezelfde jas als de vorige foto, die de look gewoon erg rebels maakt.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten